2012. október 25., csütörtök

Mostanság..

Na nézzük mik is történtek mostanában a YessPlusnál!
Már 1-2 hete volt utoljára mikor írtam,de azóta sok dolog történt,úgyhogy most tudom nektek összegezni.
Ugye már a múltkor beszéltem az új termékekről,azóta is frissült,de nézzük miről is van szó.Például a szépségápolási szerek,az exkluzív ajánlatok,és az ajándékprogramok családjával.
A szépségápolási szerek között,a törlőkendők,arckrémek,kézkrémek szerepelnek a nőknek kedvezve ezzel is.Az exkluzív ajánlatok étel és szolgáltatás csomagokat tartalmaznak 50-60%-os kedvezményekkel az eredeti árukhoz képest!Nem rossz nem rossz..most még mindenkinek lehetősége van hozzá jutni ezekhez ilyen kedvező áron,az étterem indulása előtt.Reméljük pár napon belül már végre eltudják indítani ezt a programot is,én már nagyon várom,a részesedésem miatt:)
Gondolom már mindenki nagyon várta az ajándékprogramokat,most végre megérkeztek,én azt hittem hogy több pontot kell majd beváltani ezekre a termékekre de szerencsére pozitívan csalódtam!!
Szerepel a listában hd tv,hűtő,laptop,wellness,családi belépők és egy AUTÓ!!!
Na mit szólsz??Szerintem ez ott van..nincs más dolgunk csak továbbra is innen beszerezni a tusfürdőket,krémeket,vitaminokat,könyveket,kolloidokat,stb és jönnek a pontok,és ha a barátainknak,munkatársainak is ajánljuk akkor még gyorsabban hozzá jutunk a hőn áhított ajándékhoz!
A pláza részen is létrejöttek a fix ajánlatok,normál áron azt hiszem viszont azért jó mert pontokat érnek szóval ha ajándékba adjuk valakinek ezt az utalványt akkor is hajtjuk a saját malmunkra a vízet:)
Egyébként ha valaki szeretne magának egy weboldalt,akkor itt betud ruházni rá 6 ezer forint körüli árért,ami szerintem nem nagy tétel,viszont pontot ezért is kapsz,szóval megéri.
Mai hírlevélben küldték hogy holnap lesz egy kiképzés,vagyis egy ingyenes előadás a yessplus tagoknak,de vihetnek magukkal ismerősöket is!!Idézek a levélből azoknak,akik nem kaptak ilyet:

"Mit szólnál hozzá, ha most személyesen elmondanánk Neked, miről van szó és hogyan lehetsz sikeres a YessPlus Üzletrendszerben?
Most röviden csak annyit, hogy rendszeres jövedelem-részesedések felosztása a tét!
Téged is érint? Persze, hogy igen!

Mikor érdemes eljönnöd az INGYENES előadásra?
- Ha még idén komolyabb eredményekre akarsz szert tenni
- Ha meg akarod ismerni azt a működő leghatásosabb módszert, amelyet alkalmazva sikerekre számíthatsz
- Ha meg szeretnéd érteni pontosan a működésünk lényegét!
- Ha tudni szeretnéd, hogyan alakulnak ezen túl a jövedelem-részesedéseid a 4-ik hónaptól az által, ha eszel, fogyasztasz nálunk!" 


Szóval nagy vonalakban ez volt a levélben,hát mára ennyit szántam volna.Viszont arra megkérnélek ha véletlenül ezt valaki olvassa:)akkor jelezzen már vissza annyit,hogy értékeli a bejegyzés alatt vagy jobb oldali menüben,köszi.
Ja és tudod,regisztrálni itt tudsz ha érdekel a lehetőség:http://www.yessplus.hu/HU003885

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése